Для удаления авторских файлов, пишите по адреcу: [email protected].
Чтобы ваше письмо не было проигнорировано и было обработано автоматической системой удаления авторских раздач, необходимо соблюдать правила оформления текста:
* Присылайте абсолютные адреса ссылок на торрент-раздачи (с табуляцией, с отступами)
* Ни pdf, ни doc файлы не читаются скриптом, за исключением rtf формата
Просьба это учесть при оформлении письма (ем).
Связанные раздачи
Загрузка / Обновление
:: Детали раздачи
Раздача является мультитрекерной — учтите, количество раздающих не будет совпадать с количеством участников на сайте (скачивание на клиентской стороне зависит от настроек µTorrent клиент программы, настройки -> Включить DHT, Обмен пирами и Поиск лок-х пиров). Если висит надпись, пиры по нулям - не бойтесь, возможность скачать повторно раздачу - есть. Попробуйте, в случае отказа - прокоментируйте или нажмите на "Позвать скачавших".
Артист: General Midi Название: Absinthe Жанр: House Год выхода: 2010 О музыке: Artist : General Midi Title : Absinthe Style : Progressive House / Electro House/ Breakbeat / Breaks Label : Distinctive Records Format : MP3 Quality : 320 kbps / 44100Hz / Joint Stereo Tracks : 07
Paul Crossman and studio partner Eelz have spent the last few years creating these dynamite futuristic sounds, constantly fine-tuning the
tracks while Paul simultaneously toured the world. They first met in 1996 in the office of the Lakota club in Bristol, south-west England. Eelz had
just moved to the musical city, while Paul had a studio set-up and was doing a lot of live electronic music. When the club he was co-promoting needed
DJs for its second room, Paul thought ‘I can do that’ and started playing nu skool breaks records by acts like the Bassbin Twins, Adam Freeland
and scene pioneer Rennie Pilgrem. It was the start of a love affair with breakbeat.
Eelz and Paul’s first project Starecase, producing a melodic progressive house sound. Finding that they sometimes had ideas in the studio that
didn’t fit that vibe, they started another project – more breaks-fuelled - in 1998 and called it General Midi after a standard preset on a
keyboard. Starecase’s debut album on Hope Recordings at the beginning of the decade saw them grace the cover of DJ magazine, but by the early
noughties they both became bored with progressive house and worked out that they preferred to be messin’ full-time with dirty, kick-ass breakbeat.